22 Temmuz 2010 Perşembe

Para Kazanma Denemelerim

Bildiğiniz gibi yazarak.com internetten para kazanmak isteyenlerin mutlaka karşılaştığı,gerek para kazanma ile ilgili yazı gerekse yorum yazdıkları bir sitedir.Hatta yazarlarının da yazılarının içerisine adsense reklam kodlarını ekleyerek para kazanabildiği bir kapıdır.Bu güne kadar bu sitede bir çok para kazanma sistemi yazıldı ama bütün sistemler hakkında yazılar ve yorumlar paylaşılırken 7 ekitap ile para kazanma hakkında bir bilgiye rastlamadım.Açık söylemek gerekirse şimdiye kadar hep merak ettiğim ama bir türlü işlem yapmadığım bir sistem 7 e-kitap ile para kazanmak.

1- Yazarak.com ile adsenseden para kazanma
Eminim birçok kişi inanmadığı için denemedi,bir çok kişide bir iki deneme yaptıktan sonra vazgeçti.Ama şunu söylemeliyim ki yazarak.com ile adsenseden gerçekten para kazanılabiliyor.Ama bunun için biraz beklemeniz gerekiyor.Nedeni ise size ait içeriğin doğal olarak ta reklamlarınızın artması gerekiyor.İçeriğiniz ne kadar çok olursa o kadar çok ziyaretçiye ulaşabiliyor ve reklamlarınızı daha çok kişiye ulaştırarak tıklanma sayısını arttırma imkanına sahip oluyorsunuz.
Sonuç: Kazandırıyor ama emek harcamanız gerekiyor.(Nitekim emeksiz kazanç hiçbiryerde yoktur.)
2- Google kazançları ile para kazanma
Google kazançları google'ın gücünü ve affiliate marketing sistemini kullanarak para kazandırma esasına dayanan bir sistemdir.Ödemeyi yaptığınızda size google kazançaları kitabını indirmeniz için link ve şifre veriliyor.Kitapta genel olarak, clickbankta veya benzerlerinde satılan affiliate ürünlerini nasıl satacağını,doğru ürün seçimi,satış yöntemleri,google'ı kullanarak nasıl daha fazla satacağınız anlatılıyor.Dediğim gibi bunu da denedim bunda da bir miktar kazandım ama kitaba çok fazla yoğunlaşamadığım için bana biraz karmaşık ve uygulaması zor geldi.Bir de sistemin eksi bir tarafı olan satacağınız her ürün için küçük te olsa bir miktar para harcıyor olmanız.
Sonuç : Kazandırıyor ama emek ve bir miktar reklam bütçesi ayırmanız gerekiyor.Reklam bütçesini ilk olarak siz cepten harcayabilirsiniz ama zaman geçtikçe daha fazlasını kazandıracağına inanıyorum.
3- Forex ile para kazanma
:) evet bunu da denedim hatta denemelerim devam ediyor.Aslında forex sistemine internetten para kazanma diyemem ama sonuçta bunu da sizlerle paylaşmak istedim.Öncelikle forex ile para kazanabilmeniz için yatırım yapmanız gerekiyor.Bu işleme başlamak için en az 100 dolara ihtiyacınız olacak ama forex ile ne kadar çok yatırım yaparsanız okadar çok kazanırsınız.Unutmayınki forex ile para kazanabileceğiniz gibi kaybetme riskinizde mevcut.
Forex'i denemeden önce işlem yapacağınız şirketi iyi araştırmanızı ve şartlarını iyi öğrenmanizzi öneririm.Benim çalıştığım şirketin adını vermiyorum çünkü henüz tam olarak bazı uygulamalırını denemedim.Örneğin bu tür şirketlerde para çekme olayı biraz karmaşık bir süreçtir.Bir kaç işlem yapıp paramı çekmeyi deneyeceğim ve ne kadar  kazandırdığını izleyeceğim.Tam kararımı verdikten sonra burada sizlere olumlu ya da olumsuz düşüncelerimi paylaşacağım.
Sonuç: Henüz bir şey yok.
4- 7 ekitap ile para kazanma 
Yukarıda da dediğim gibi 7 ekitap hakkında hiçbir yazı paylaşılmamış burada.Ben forex ile beraber 7 e kitap sistemini deniyorum bu iki sistem ile ilgili düşüncelerimi sonuçlarına göre paylaşacağım.Ancak 7 ekitap sistemi bana çok mantıklı geliyor.  
Sonuç: Henüz deniyorum
kaynak : http://www.yazarak.com/Yazi/2981/Para-Kazanma-Denemelerim.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder