22 Temmuz 2010 Perşembe

Google chrome, youtube sorunu

Facebook`ta en çok sinirimi bozan durumlardan biri de arkadaşların youtube aracılığı ile paylaştığı videoları izleyememekti.Google`ın tarayıcısı olan chrome`u kullandığım için youtube`u açamıyordum doğal olarak ta facebook`ta paylaşılan youtube videolarını izleyemiyordum.Bu da çok sinirimi bozuyordu.İnternette verilen



 bir çok çözüm yolunu denedim ama youtube'u hiç biri açmıyordu.Dns ayarlarını değiştirdim yine açılmadı ama en sonunda çözümünü buldum şu an hangi sitede bulduğumu hatırlamıyorum ama keşke hatırlayabilseydim ve link verebilseydim.Neyse bu çözümü paylaşan arkadaşa hiç olmazsa teşekkür etmek istiyorum.

Google chrome'da youtube nasıl açılır?
İnternet explorer sayfasını açın ve sırasıyla Araçlar/İnternet özellikleri/Bağlantı/Yerel ağ ayarları (Lan Ayarları) tıklayın açılan penceredeki ikinci kutucuğu işaretledikten sonra adres yazan yere http://go.navige.com yazın ve tamam dedikten sonra yeni bir google chrome sayfası ile artık chrome'dan youtube'u açabilirsiniz.

kaynak : http://www.yazarak.com/Yazi/2961/Google-chrome-youtube-sorunu.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder