25 Aralık 2010 Cumartesi

İzledim : New York'ta Beş Minare

Bu benim görüşümdür.Ben film fazla beğenmedim.Oyuncular felan iyide konusu ve olayları tam birbirlerine bağlanmamış gibi geliyor.Bir adam sadece intikam için koskaca emniyet teşkiletini kandırmaz gibi geliyor bana.. ama yinede  siz film izleyin ...
Film hakkında Bilgi;
Kırmızı bültenle aranan radikal dinci bir örgütün lideri 'Deccal' kod adlı suçlunun Amerika'da yakalandığı bilgisi gelir. Onu teslim almak için teşkilatın en başarılı iki polisi Amerika'ya suçluyu teslim almaya giderler.

Bundan sonrası kolay gibi görünür, ama hiçbir şey göründüğü gibi değildir. İstanbul, New York, Bitlis üçgeninde geçen hikaye, yakın dönemin Türkiye'sini sorgularken, 11 Eylül sonrası Amerika ve dünyada yaşanan 'İslam paranoyasının' altını çiziyor.


Yönetmen : Mahsun Kırmızıgül
Senaryo : Mahsun Kırmızıgül
Oyuncular : Mahsun Kırmızıgül, Haluk Bilginer, Mustafa Sandal, Zafer Ergin, Ali Sürmeli
Filmin Türü : Aksiyon, Drama
Orijinal Adı : New York’ta Beş Minare
Yapımcı Firma : Boyut Film
Yapım Yılı : 2010
Yapım Ülkesi : ABD, Türkiye
Orijinal Dili : Türkçe, İngilizce
Filmin Süresi : 110 dakika
Resmi Sitesi : www.newyorktabesminare.com
Dağıtıcı Firma : Pinema Film
Vizyon Tarihi : 05.11.2010


http://www.imdb.com/title/tt1686039/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder