3 Ağustos 2010 Salı

Teşekkürler Fenerbahçe!


Bende bir galatasaraylı olarak Fatih Altaylı'ya katılıyorum.Ülkemiz adına bir başarı yakalanmışsa bunu hangi kulubün yaptığına bakmamak gerek Sadece  Teşekkürler Fenerbahçe! demekle yetiniyorum ve daha iyisi Galatasaraydan ve diğer büyük kuluplerimizden de bekliyorum.






Nevin Yanıt'ın Barcelona'da elde ettiği 1'incilik Türk spor tarihinin en önemli başarılarından biri, belki de birincisidir. Allah biliyor ya, duyduğumda inanmadım. İnanılmayacak kadar büyük bir başarı.
Nevin'in kariyerine bakarsanız aslında başarı "Geliyorum" diyor ama hep bir istikrar sorunu var.
İdman yapamıyor, sponsor bulamıyor, spor hekimi, antrenör, para, pul hep sorunlar içinde.
Bu büyük yeteneğe kucak açan kulüp ise Fenerbahçe oluyor.
Futboldan başka spor dalları olduğunu da bilen ender kulüplerden biri haline gelen ve bu alanda da Galatasaray'ın önüne geçen Fenerbahçe Nevin Yanıt'a kucak açıyor.
Her türlü imkânı sağlıyor ve sonunda Nevin, Avrupa Şampiyonu oluyor.
Türkiye formasıyla ama bir Fenerbahçe sporcusu olarak.
Ben de bir Türk vatandaşı olarak ebedi ve ezeli rakibim Fenerbahçe'ye teşekkür ediyorum.

haber kaynağı : http://www.htspor.com/olimpiyat/haber/538422-tesekkurler-fenerbahce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder